maanantai 23. syyskuuta 2013

Uutta verta Omapolussa


Aloitin Omapolku –projektissa projektikoordinaattorina syyskuun puolessa välissä. On hienoa palata äitiyslomalta uusiin haasteisiin!
Kuka minä sitten olen? Olen 30-vuotias kahden tytön äiti. OAKK:lla olen työskennellyt vuodesta 2010 eri tehtävissä. Viimeisin tehtäväni ennen äitiyslomalle jäämistä oli koulutussuunnittelijan pesti, josta oli luontevaa siirtyä projektitoiminnan pariin.
Omapolun toimintaan mukaan on saanut hypätä kuin liikkuvaan junaan! Ei pehmeitä laskuja, vaan suoraa toimintaa. Tykkään! Olen sitä mieltä, että tekemällä itse oppii parhaiten. Paljon on minulla opittavaa, mutta olen avoimin ja luottavaisin mielin. Syksyn aikana kuljen alkuun Marian mukana ja odotan innolla uusien ihmisten tapaamista.
Omapolku –projektissa kiehtoo suuresti uusien ovien ja mahdollisuuksien avaaminen nuorille. Ota rohkeasti yhteyttä, jos koet tarvitsevasi vinkkejä tai apua työnhakuun, koulutukseen hakeutumiseen, tai jos vaikka mietit, mitä tekisit sitten ”isona”. Löydetään yhdessä Sinun oma polkusi!
Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti